Bu Blogda Ara

25 Aralık 2013 Çarşamba

LİP BALMLAR SAVAŞIYOR :)

Tamda havalar her geçen gün biraz daha soğurken dudak bakımımıza önem vermek şart oldu.Ben de sizlere kullandığım ve elimde olan lip balmlarla ilgili ayrıntılı bilgi vermek istedim.
Evet ilk incelememiz herkesin merak ettiği ve çok sevdiği Burt's Bees %100 doğal ,bal özlü dudak balmı.

Gece gündüz , ev de dışarı da aldığımdan beri sürekli yanımda,elimde.Dudakları şu kış günlerinde bile güzelce koruyup nemlendiriyor.Gün içinde birden fazla sürmeniz gerekebilir ama bi şey yiyip içmediğiniz zamanlarda dudaklarınızda yağlı ve yapış yapış bir his bırakmadan uzunca bir müddet kalıyor.Ayrıca %100 doğal olması güzel taraflarından biri.Ben kokusuna da bayılıyorum bu arada.Düzenli kullanımda çatlakları ve kabuklayı kesinlikle önlüyor.Ah bir de içinde güneş koruma faktörü olsaymış tamammış.
Seba Med spf 30 güneş koruması içeren lip balmı.
Sırf güneş korumasına aldanıp aldım ama çok beğenmedim.Yapısı bir süre sonra çok yumuşamaya başladı ,nemlendirmesi orta derece ve biraz yağlı bir yapısı var.Tüm bunlara rağmen içinde spf 30 olması çok iyi.Güneş korumasına ihtiyaç duyduğum günlerde diğer lip balmların altına ve ya üstüne sürüyorum artık bitmek üzere zaten.
İşte başucu çekmecemden hiç ayrılmayan bi ürün Avon Naturals serisinin pamuk ve şeftali özlü dudak balmı.
15 ml'lik bir kavanoz içinde ürün.Yapısı biraz vazelin yapısına benziyor ama o kadar yumuşak değil,Ben özellikle gece yatarken cilt bakımında son adım olarak dudaklarıma bu balmı sürüp yatıyorum.Sabah kalktığımda yumuşacık ve kabuklanmayan dudaklarla uyanıyorum.Makyaj esnasında rujun altına sürmekten kaçının derim çünkü rujun renk vermesini ve yapısını değiştirebilir.En büyük tavsiyem gece yatarken uygulamak.
Orflame beauty lip balm.
Sıradan bir balm benim için nemlendirmesini sevmedim içinde hafif ışıltılar var.Dudakta biraz beyazımsı bi duruşu var pek hoşlanmadım bundan,ama ben yine bununla da yeni bir deneme yaptım.Rengini çok sevdiğim ama bir türlü yapısı ve kalıcılığından memnun kalmadığım mac Angel rujum için hiçte fena bir baz olmadı.
 
Nıvea fruırty shine meyveli balmı marketlerden eczanalare çok rahat bulabildiğimiz nıvea lip balmlar.Hani sanki bazı balmlar ne kadar sürerseniz  sürün nemlendirmez ya sanki içten içe kurutur dudakları bu üründe bende öyle bir his bırakıyor.Benim en çok sevdiğim yanı duklara verdiği doğal renk.
Buda oriflame'ın muhtemelen memleketteki evde bıraktığım lip balmı ;çünkü bulamıyorum kendisini.O yüzden sizin için görsellerden bir fotoğraf buldum .Avonun balmının yapısına çok benzer bir yapısı var ancak daha yumuşak ve ben avon'un kini daha çok seviyorum açıkçası.Bu ürünü almak isterseniz çikolatalısı vardı.Kokusu çok güzel onu alın derim. 

Benim dudaklarım çabuk çatlayan ve kuruyan dudaklardan olduğu için lipbalm sever bir insanım yazdığım ürünler içinde almayı düşündükleriniz varsa umarım yararı olur size.Bu savaşın galibi kim sizce ?

Bu arada çekilişime bakmayı unutmayın hemen bi kaç yazı altta 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder