Bu Blogda Ara

11 Aralık 2013 Çarşamba

BİODERMA SENSİBO H2O

Ben Bioderma 'yı ilk kez limango box kutusundan çıkan küçük boy bir tester sayesinde tanıdım.O gün bu gündür almam lazım deyip duruyorum.

Geçenlerde turuncu kasa sitesindeki indirime denk geldim ve aldım nihayet.Lancom bi facil çift bazlı makyaj temizleyicisini kullanmıştım bundan önce ondan da çok memnun kalmıştım hala da bitmedi gerçi ama bunun yeri ayrı.Bendeki 500 ml lik olan boyu.Ürün bildiğiniz sanki su ne bir yağlı his ,ne bir koku ,ne bir renk böyle bi şey nasıl makyajı dokunur dokunmaz temizliyor diye düşünüyor insan,ama öyle suya dayanıklı rimelleri bile en iyi şekilde temizleyen bir ürün bu.Yüzünüzü yormadan ,kirpiklerinizi koparmadan çift bazlı olmadığı için yüzünüzde yağ bırakmadan şıp diye her şeyi temizliyor.Ayrıca ne bir alerjik reaksiyon ne de gözlerimde yanma yaptı.
Bana deneme boyu olarak gelen bu 20 ml lik şişeyi de iyi ki atmamışım.Özellikle kısa süreli tatillerde buna doldurup yanımda taşımayı düşünüyorum çok pratik olacak böylece.
Herkese bol bol tavsiye ederim.
Bloğumda ki çekilişime de katılmayı unutmayın lütfen hemen bi önceki yazıda.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder