Bu Blogda Ara

14 Aralık 2013 Cumartesi

CLINIQUE CHUBBY STİCK SET

Herkese çok soğuk bir kış gününden merhaba.
Madem soğuk ve evden çıkmıyoruz o zaman size clinıque'den almış olduğum setten bahsetmek istedim.
Morhipoda görüp çok isteyerek aldığım setin içinden bir adet maskara ,bir adet chubby stick ruj ve bir adet yüz kremi çıkıyor.Bence hem makyaj hemde cilt bakımı ihtiyacınıza cevap veren bir set ve ben bu tarz setleri çok seviyorum ve de avantajlı buluyorum.Diğer markalarda bu işi çeşitlendirmeli bence.Şimdi setimizde neler varmış inceleyelim.
Chubby Stick Mega Melon 
chubby stickler kalem ruj formunda ve alttan çevirerek açıyorsunuz.Böyle olması çok iyi çünkü kalem traşla açmak zorunda kalmak zor olabilirdi.Ben rengine kesinlikle bayıldım kiremit rengi diyebiliriz,içinde hafif ışıltılar var.Nemlendirmesini çok beğendim ,renk vermesi güzel ki zaten klasik bir ruj gibi renk vermesini beklemiyorum çünkü lip balm tarzındalar.Buna rağmen kalıcılığına şaşırdım oldukça iyiydi.Gerçi benim hiç dudaklarını yalamayan biri olmamda bunda etkili olabilir.
Bu rengi hem sonbaharda hemde kışın kullanabilirsiniz.Nemlendirmesi açısından da bu mevsimlere çok uygun.Bu ilk chubby rujumdu sanırım devamı gelecek.
clınıque high definition leshes maskara
Bu maskarayı çekilişime koyduğum için hiç kullanmadım sadece yazıya koymak için fotoğrafladım.Kullandığım için kirpiklerdeki etkisi hakkında çok bir şey söyleyemem ancak ambalaj olarak çok kaliteli duruyor ve zaten clinique'in rimellerini severim.Kötü olacağını hiç sanmıyorum.
Rimelin en beğendiğim kısmı ise bir tarafının alt kirpikler için diğer tarafının da üst kirpikler için olması çok hoş özellikle alt kirpik kısmı tarak tarzında ve benim çok hoşuma gitti.
Moisture surge intense
Setin içinden son olarak da 15 ml boyutunda moisture surge intense nemlendirici yüz kremi çıkıyor.Ben kremi beğendim günlük olarak çok rahat kullanılabilecek bir krem.Gece yatarken sürdüğümde de kalktığım da yüzüm yumuşak ve nemli uyandım ayrıca yüzmde yağlı bir tabaka oluşturmadı.
Ben böyle setleri çok seviyorum dediğim gibi özellikle chubby stickleri denemek isteyenler için güzel bir fırsat sanırım bunu 79 TLye aldım.
Herkese mutlu haftasonları tabi mümkünse...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder