Bu Blogda Ara

1 Aralık 2013 Pazar

KASIM FAVORİLERİM

Kasım ayından çok yeni çıkmışken Kasım ayı favorilerimden bahsetmek istiyorum size.
Evet başlayım sırayla size ürünlerden bahsedeceğim.
BOURJOIS HEALTHY MİX FONDÖTEN:Daha yeni almama rağmen bir haftalık kulanım sonucu duruşunda ki doğallıktan dolayı hemen favorim oldu.

INGLOT 21T FONDÖTEN FIRÇASI:Bu tarz fırçaları aslında pek tercih etmeyiz çünkü çizgilenme yapar uygularken.Ancak klasik fondöten fırçalarını ve sünger kullanmaktan sıkıldığımda,değişiklik istediğimde elim bu fırçaya gidiyor.Çizgilenme yapıyor evet ama minimum derecede.

LOREAL LUMİ MAGİC MAKYAZ BAZI:Günlük makyajımda severek  kulladığım ve yeterli bir baz. 

THE BAL BAL JOVİ PALET:Bu paleti zaten biliyorsunuz ayrıntıları için tık tık.Günlük makyajdan tutunda gece makyajına kadar içinde ihtiyacınız olan her şey var.Çok kullanışlı ve kaliteli bir palet.

MAYBELLİNE JEL AYELİNER 02 BROWN:En sık kullandığım makyaj şekli balm jovi palette bulunan classic bölümünde ki farlarla kahverengi buğulu makyaj yapıyorum ve bu ayelinerı çekiyorum harika oluyor bu ay bütün makyajlarımı nerdeyse böyle yaptım diyebilirim rengi ve kalıcılığı da çok iyi.

THE BALM AYELİNER:Tabi ki birde siyah ayeliner olmadan olmaz dediğim zamanlarda ise elim hep bu ürüne gitti sürmesi kolay ve tam bir siyah.

CİLİNİQUE HİGH İMPACT MASKARA:Bende ki setin içinden çıkan deneme boyu ve bittiğinde almayı düşündüğüm bir maskara.Kirpikleri tek tek ayırıyor, uzatıyor ve dolgunluk veriyor.Hayatımın rimellerinin arasında.

MAC SMOLDER GÖZ KALEMİ:Denediklerim arasında gözümü yakmayan tek göz kalemim.Siyah göz kalemimi kullanmam gerektiğin de çok sık olmasa da elim hep buna uzanır.

THE BALM SEXY STACEY FAR:Her yönden çok sevdiğim siyah metal ışıltılı farım.Koyu renk makyajlarda çok kullanışlı.

THE BALM HOT MAMA ALLIK:Yine bir çoğunuz biliyorsunuz pembe şeftali arası altın ışıltılı üretimden kalkana kadar alacağım bir allık.(Umarım kalkmaz)

LOREAL TRUE MATCH ALLIK:Bnedeki rengi 235 abricot bu allıkların kalıcılıkları ve renk vermeleri çok iyi şeftali hafif pembe sedefli bir allık.

ORİFLAME SMOKE RED RUJ:Bu sezonun moda renklerine çok uygun koyu kırmızıdan bordoya kaçan bir renk bu ay nadiren sürdüğüm tek koyu renk ruj.

LOREAL LİP GLOSS:Loreal'in bu seride glosslarını sevdim çok kalıcılar ve güzel renkleri var bendeki 102 numara uçuk pembe bu ay Mac Angel rujumun üstüne sürerek kullandım ve çok hoş bir ikili oldular.Ayrıca yapış yapış da olmuyorlar.

AVON COLOR TREND KALEM RUJ:Rujun rengi coral you later.Adınan anlaşılacağı 
gibi coral bir renk ben bu renkleri zaten çok seviyorum.Rengini veren ve oldukça kalıcı bir yapıya sahipler.
evet benim Kasım ayı boyunca severek kullandığım ürünler bunlardı hepsi hakkında size kısaca bilgi vermeye çalıştım.

Herkese sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder