Bu Blogda Ara

2 Aralık 2013 Pazartesi

BOURJOIS HEALTHY MİX FONDÖTEN

Bu gün sizlere bir haftadır kullandığım ve çok sevdiğim bir fondöteni neden çok sevdiğimi anlatacağım.
Gördüğünüz gibi ürünümüz burjous healthy mix fondöten bende ki 51 numarası.Bazen gözümü karartıp internetten fondöten alıyorum bi kaç kez almışlığım var ve rengi hep tam tutturuyorum.Bu ürünü Markafoni'nin kozmetik kampanyasından 30 tl'ye aldım.
Hep görüp duyduğum bir üründü kendisi ayrıca Chanel'le aynı firma tarafından üretiliyor olması da ilgimi çekiyordu.
İçinde bir sürü meyvenin özlerini barındırdığını ve 16 saat kalıcılığı olduğunu söylüyor bizlere.Bir haftadır deniyorum ve sonuç çok tatmin edici.İlk uyguladığınızda yüzünüz de hafif ıslak ve nemli bir bitiş sağlıyor.Ayrıca yarı mat ve glowy hafif ışıltı veren bir yapısı var.Yani sürdüğünüzde tamamen mat bir görünüm beklemeyin.Tabi böyle olması yüzünüze daha sağlıklı,ışıltılı ve daha pürüzsüz bir görüntü veriyor.
Yapısı kesinlikle ağır değil yüzünüzde fondöten varmış gibi durmuyor ve günün ilerleyen saatlerinde ağırlık yapmıyor.Ürünü uygularken çok güzel meyve kokuları alıyorsunuz eğer koku hassasiyetiniz yoksa bu kokuyu çok seversiniz.Ben kokusuna da bayıldım şahsen.16 saat kalıcılık konusuna gelirsek ;o kadar saat yüzümde tutmadım zaten ama benim T bölgem yağlı olduğu için o bölgede parlama yaptı ama yinede diğer kullandığım ürünler kadar çabuk olmadı tabi.Eğer kuru ve normal ciltliyseniz nemlendirmesini oldukça güzel.


Resimde hafif parlak yapısını görebiliyorsunuz kapatıcılık orta derecede ama ağır bir yapısı olmadığı içi iki kat uygulanarak kapatıcılığı arttırılabilir.Bütün kış bu ürünü kullanacağım sanırım.Yaz için de tercih edersem sanırım 52 numarısını alırım.Ayrıca sarı alt tonlu bir fondöten bazen sarı alt tonlu ürün bulamakta zorlanırız özellikle de uygun fiyatlı ürünlerde.
Ürünün şişesi cam ve kırmızı pompalı bu yönden hem kullanışı hem pratik hem de sağlıklı aynı zamanda şişeside şık ve kaliteli duruyor.Bu ürünle ilgili tek sorunum dediğim gibi bende biraz parlama yapması.Almayı düşünüyorsanız ve kafanızda soru işaretleri varsa ben alın derim. 
Herkesi çok öptüm sevgiler :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder