Bu Blogda Ara

13 Kasım 2013 Çarşamba

TONI&GUY DENİZ TUZLU SAÇ SPREYİ

Herkese merhabalar bu gün sizlere son dönemlerde çok severek kullandığım bir üründen bahsedeceğim.
      Tonı&guy deniz tuzlu saç spreyi oluyor kendisi.


Öncelikle üründen bahsedelim.200 ml'lik bir ürün içindeki deniz tuzuyla saçlarınıza denizden yeni çıkmış efekti vermeyi vadediyor.
      Ben ürünü genellikle duştan çıktıktan sora önce tüm saçıma daha sonra saçımı bikaç parçaya ayırıp ayırdığım parçalara sıkıyorum.Sonrasında saçlarımı ellerimle dalgalarını çıkartarak şekillendiriyorum sonuç mu? Oldukça başarılı ve doğal dalgalar elde ediyorsunuz ben bu açıdan çok beğendim ürünü.
Ama isterseniz saçınızı kuruttuktan sonra sıkıp saçlarınızı bir kaç tutam halinde tepeye kıvırarak toplayıp bi süre saçınızı o şekilde bekletebilirsiniz hele ki o şekilde yatarsanız sabahki sonuçtan çok memnun kalıcaksınız derim.
        Hiç mi olumsuz yanı yok derseniz evet var içindeki deniz tuzu olayı saçları birazcık kurutabiliyor ve tabi ki deniz tuzu saçlarınızı yine birazcık sertleştiriyor ama asla bi köpük yada saç spreyi kadar değil.Bunlar benim için çok problem oluşturmuyor açıkçası o yüzden ürünü bayılarak kullanıyorum diyebilirim.
Ben 200 ml'lik tam boyunu Boyner'den 34 liraya almıştım bittiğinde muhtemelen tekrar alacağım bi ürün kendisi.Sizin için ürünün kendi sitesindeki uygulama videosunu ekliyorum
http://www.sacintarzin.com/sendeuygula/0#casual/2/ÖZGÜR DALGALAR bu linke tıklayarak videoyu izleyebilirsiniz.Burdaki kızın yaptığı şekilde de çok başarılı ama bu yöntem oldukça uğraştırıcı ve zaman alıcı ama bol bir zaman diliminde yapılabilir.
                        ŞU HAYATTA TEK DERDİMİZ  MAKYAJ VE GÜZELLİK OLSUN KIZLAR :)
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder