Bu Blogda Ara

16 Kasım 2013 Cumartesi

ARTDECO ALLIK VE KONTÜR FIRÇASI

Son zamanlarda kesik uçlu bir kontür fırçası arayışı içindeydim bu fırça aynı zamanda uygun fiyatlı olmalıydı ;çünkü sadece kontürleme yapmak için kullanıcaktım derken morhipo'da Artdeconun bu fırçasını gördüm.
Fırça aslında mineral allık fırçası diye geçiyordu ancak ben bu fırçanın özellikle kesik uçlu olması nedeniyle kontür işinde iyi olabileceğini düşündüm ve yanılmadım.Fırçanın boyutu seyahat boyu fırçalar tarzında biraz küçük fakat çok kullanışlı ,kılları doğal kıllardan yapılmış bu yüzden hiç kullanmadan yıkamak istedim ilk yıkamada biraz dökülme yaptı ama diğer yıkamalarda sorun olmaz diye düşünüyorum.
fırçanın kılları oldukça sık ama oldukçada sert kıllara sahip buna rağmen elmacık kemiklerinin altına tam otuyor ve çok iyi kontürleme sağlıyor.
Yüzümün çok hassas yerlerine kullanmak zorunda olmadığımdan sertliği çok sorun olmuyor özellikle küçük yüzlüyseniz kontrolü sağlamanızı kolaylaştırıyor.Sert kıllı yapısı nedeniyle ürünü biraz fazla olbiliyor o yüzden az az uygulamak gerekli.Fırçayı allık uygulamada da denedim ama sevmedim açıkçası. 
Ben Morhipa'dan 15 tl ye aldım uygun fiyatlı fırça arayanlara tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder