Bu Blogda Ara

21 Kasım 2013 Perşembe

AVON MEGA EFFECTS MASKARA

Bu incelememde sizlerle enteresan bir fikir olan ve belkide rimel  dünyasına yeni bir soluk getirecek olan  avon mega effects maskarıya göz atalım diyorum.
Ürün sanki bir yap boz edasıyla üç parçaya ayrılıyor,gördügünüz siyah kısımda fırça ve ürün bulunuyor.Ürünün özelliklerine gelince fırçası (bi çok kişi sanırım aynı yorumu yapıyor) bir badana fırçasını andırmıyor desem yalan olur özellikle uygulama yaparken.
Uygulama konusuna gelince öyle sabah kalkayım bi rimel süreyim en azından diyorsanız elinize almayın derim, biraz uğraştırıcı bir uygulaması var ve sürerken sağa sola bulaşma yapıyor.Bu yönden dikkat edilmesi gerekiyor.Fırçanın yan tarafında ki kıllar alt kirpiklere rimel sürmede başaralı.Yapı olarak ise biraz sıvı bir yapıya sahip.
Ürünün kirpiklere uzunluk vermesi güzel sevdim ancak dolgunluk vermede pek başarılı buldum diyemem . Benim kirpiklerimi iki kat uygulamada birazcık yapıştırdı sanki birbirine.Temizlemesi kolay ve bende dökülme yapmadı.
Ürünü Avon kataloglarında bulabilirsiniz yaklaşık 15 tl civarlarında oluyor.
Buda sizin için kirpiklerde ki duruşu.Bu fikri sevdim hatta Avon'u takdir ettim ancak geliştirilebilir diye düşünüyorum.
Bence Avon son zamanlarda oldukça iyi işler çıkarmaya başladı siz ne dersiniz bu konuda ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder